Володимир Авраменко: боротьба за кваліфіковані кадри – сьогодні один із викликів для бізнесу

1 Червень 2018

Володимир Авраменко, засновник компанії АВК, взяв участь у щорічному міжнародному торговому форумі лідерів ринку FMCG Live International Marketplace (LIM-2018), який цими днями відбувся в Торгово-промисловій палаті України.

Головна тема форуму розвиток бізнесу торгівлі та виробництва товарів FMCG як в Україні, так і на зовнішніх ринках. Захід об’єднав понад 400 делегатів з 10 країн світу та став наймасштабнішою міжнародною зустріччю року в сфері торгівлі та експорту, розвитку бізнесу рітейлу, дистрибуції та виробництва.

Володимир Авраменко виступив у сесії Made in Ukraine та на прикладі власного досвіду розповів про головні виклики, які сьогодні стоять перед українським бізнесом.  

«Сьогодні  боротьба за кваліфіковані кадри виходить на перший план. І причиною тому є різні фактори, зокрема, демографічна ситуація, еміграція з країни в пошуках кращих умов. Це стосується не лише «білих комірців» (менеджмент), але й так званих «блакитних комірців» (виробничі професії). Місія нашої компанії в цьому напрямку – підвищувати рівень життя та доходів співробітників, щоб професіонали хотіли працювати в Україні», – зауважив Володимир Авраменко.  

Він також зробив акцент на особливостях покоління меленіалів та їхній ролі в команді. Звертаючись до представників бізнесу, засновник компанії АВК зазначив: «Боріться за покоління «Y», дайте їм можливість бути самими собою. Без молодих не буде майбутнього. Важливу роль відіграє ефективна організація процесу адаптації в компанії. Роботі з персоналом варто приділяти надважливу увагу». 

Серед головних викликів Володимир Авраменко також назвав зміну підходу до виготовлення сучасного продукту (послуги).

«Я зробив для себе висновок, що епоха виготовлення монопродукту вже у минулому. Сьогодні кожен виробник FMCG намагається стирати кордони та виходити за «межі». Продукт змінюється, трансформується у щось нове. Наприклад, сьогодні LEGO це вже не просто іграшка. Ринок підходить до того, що продукт буде ще різноманітнішим, а його споживання – швидшим. Це світовий тренд», – зазначив бізнесмен.

Під час роботи форуму його учасники провели низку бізнес-переговорів щодо постачання товарів у торгові мережі України та світу, обмінялися досвідом у сфері торгового бізнесу та виробництва якісних товарів.

print До усіх новин