АВК виступила партнером Digital Star Marathon

21 Жовтня 2021

В рамках проведення DGTL STAR MRTH компанія АВК презентувала бренд здорових мультизлакових снеків BRUNCH. Бренду було присвячено окрему зону на заході, і кожен відвідувач міг оцінити смак першого українського здорового снеку та швидко втамувати голод.

Марафон об'єднав експертизу представників абсолютно різноманітних галузей бізнесу – як високотехнологічних компаній зі сфери геймінгу та стрімінгового відео, так і більш традиційних рітейлерів, авіаперевізників, аграріїв, фахівців ресторанного бізнесу та інших українських підприємств.

На заході учасники поділилися секретами ефективної роботи з лідерами думок, блогерами, інфлюенсерами та сформулювали тенденції контент-маркетингу для українських брендів.

Крім цього, обговорили особливості використання digital інструментів у спонсорських та спортивних проектах, побудову особистого бренду за допомогою digital каналів, особливості підбору інфлюенсерів для співпраці, а також типові помилки компаній під час використання digital як каналу комунікації.

Зокрема, директор з PR та комунікацій WePlay Esports Media Holding Олена Дальська-Латошевич навела переконливу статистику про те, що контент-маркетинг на 62% дешевший за традиційний, при цьому приносить 55% трафіку і вп'ятеро збільшує кількість лідів.

Директор з маркетингу Gastrofamily Марія Банько поділилася секретом, як вдається з бюджетом на рекламу 50 доларів створювати ажіотаж у закладах мережі. А керівник комунікацій, PR та GR Kernel Оксана Коваль розповіла, як нетипові майданчики вирішують комунікаційні завдання великого аграрного бізнесу.

Інший представник великого бізнесу, директор з маркетингу Carlsberg Ukraine Антон Панасенко розповів, як швидко та ефективно захопити спортивну діджитал-платформу на прикладі колаборації ТМ «Львівське» та національної збірної з футболу.

Також у рамках марафону пройшла панельна дискусія, присвячена основним трендам інфлюенс-маркетингу. У ній взяли участь маркетинг-директор MEGOGO Валерія Толочина, Head of SMM and Influencer Marketing INTERTOP Ukraine Антон Бокий, актор та блогер Богдан Шелудяк та інфлюєнсер Роман Свечкоренко. Модератором виступив СЕО агенції WhyNot? Enot Євген Таллер. Експерти сформулювали головні інсайти, які впливатимуть на розвиток сегмента у майбутньому:

  • Блогер з невеликою, але лояльною аудиторією може дати більшу конверсію, ніж блогер-мільйонник.
  • Важливо вибудовувати довгострокові відносини з блогером, щоб аудиторія була прогрітою.
  • В Україні аудиторія поки не готова платити за ліцензійний контент, тому блогер може відмовитись робити велику кількість публікацій для продукту, який можна отримати безкоштовно.
  • Бекграунд блогера має значення. Реклама у «нової» зірки TikTok з 5 млн передплатників буде дешевшою, ніж реклама у Насті Каменських, навіть якщо передплатників у неї менше.
  • Якщо створювати виключно рекламний контент, то Instagram перетвориться на Onlyfans. Блогери повинні завжди бути креативними і створювати контент, що залучає.
  • Створюйте відео за правилами TikTok, і воно набере мільйони переглядів, навіть якщо користувач розуміє, що це реклама.

Учасники марафону окремо зупинилися на питаннях просування та монетизації власного бренду. Цю тему розкрили у своїх виступах СЕО YULA Company Юла та керівники PEDAN BURO Олександр Педан та Олена Левандовська.

А ось засновник сервісу Tripmydream Андрій Буренок на сцені у форматі відкритого інтерв'ю розповів digital-директору Ekonomika+ Олександру Климашевському про digital-інструменти просування tripmydream, розвиток YouTube-каналів і нові проекти, запущені на карантині – освітніх курсах, челленджі #StayAtHomeMiles та чаті «Хочу додому», який допомагав повернутися в Україну тим, хто застряг за кордоном.

Після закінчення DGTL STAR MRTH відбулася церемонія нагородження конкурсу digital-проектів. Переможців обирали читачі MMR.ua та експертне журі.

«Реалії останніх двох років, з епідемією та локдаунами лише посилили і так активну тенденцію розвитку digital-просування компаній. І, безумовно, ми, як один із лідерів ринку, звертаємо особливу увагу на вдалі практики співпраці з лідерами думок, комунікацію з онлайн-аудиторією, спецпроекти в інтернет-ЗМІ. PR-департамент АВК і надалі розширюватиме свою присутність онлайн, а такі заходи якраз дозволяють поглиблювати свою експертизу та впроваджувати кращі практики роботи в digital» - наголосив Генеральний директор компанії АВК Володимир Авраменко.

print До усіх новин