Українські студенти пройшли стажування на стенді АВК під час міжнародної виставки ISM у Кельні

5 Лютого 2019

Кондитерська компанія вже ввосьме представила свою продукцію на найбільшій у світі виставці кондитерських виробів та снеків ISM у Кельні, Німеччина.

Під час цьогорічної виставки АВК реалізувала ще й соціальну місію: на стенді компанії пройшли стажування вісім українських студентів – фіналістів конкурсу, організованого в рамках співпраці компанії з Інститутом міжнародних відносин Київського національного університету імені Тараса Шевченка.  

Європейському споживачу АВК привезла унікальні продуктові новинки. Так, велику увагу на стенді було приділено колекції шоколадних плиток, представлену новими смаками та форматами. Лінійку снеків KRESKO було доповнено продуктами з новими рецептурами та упаковками.

Родзинкою стенду стали цукерки білий ТРЮФЕЛЬ полуниця – ще одна цікава розробка компанії. Команда АВК впевнена у світовому успіху своїх солодощів, адже вже отримала багато позитивних відгуків від міжнародних делегацій щодо їх смакових якостей.

Протягом чотирьох днів на виставковому майданчику компанії відбулися сотні перемовин з потенційними клієнтами. Під час ділових зустрічей, українські студенти мали унікальну можливість на практиці закріпити теоретичні знання. Юнаки та дівчата спостерігали за роботою досвідчених фахівців, брали участь у ділових переговорах, відточували навики комунікації, вчилися працювати з великим об’ємом інформації та аналітикою.

Емоціями, отриманими під час виставки, молодь з радістю поділилася у соціальних мережах.     

Єлизавета Онуфрієнко, студентка 1-го курсу написала: «Завдяки Володимиру Авраменко і компанії АВК нам вдалося здійснити мрію всіх ласунів і потрапити на щорічну виставку кондитерських виробів в Кельні. Ми отримали величезну кількість позитивних емоцій і широку гаму смакових відчуттів. Спробувавши продукцію представлених на виставці компаній, зробила висновок, що АВК займає гідне місце серед світових виробників».  

Владислав Кушнір, студент 4-го курсу розповів: «Вражений рівнем виставки та підготовкою команди АВК. Найбільше сподобалась  відкритість працівників компанії, які завжди були готові допомогти, відповідали на численні запитання та давали корисні настанови щодо подальшого розвитку. Приємно, що у нас, студентів, була нагода побачити процес налагодження співробітництва з потенційними партнерами та краще зрозуміти особливості функціонування галузі кондитерської продукції».

Повернувшись з Кельна фахівці АВК традиційно підсумували  головні тренди та споживацькі настрої у кондитерській галузі, які простежувалися на ISM-2019.  

Відтак, здоровий спосіб життя залишається трендом №1. Споживачі у всьому світі все частіше обирають здорові продукти, тож виробники розширюють свої портфелі продуктами з рослинним складом. Сахаристі бренди трансформуються в інші категорії.     

У категорії «шоколад» виробники прагнуть поєднати користь та задоволення. Саме шоколадні вироби,  снеки та гастрономічне печиво є тими категоріями, які розвиваються найбільш стрімко. У порівнянні з минулими роками, на виставці було представлено велику кількість снекової продукції.   

Серед головних трендів у кондитерській галузі фахівці компанії виокремлюють прагнення споживачів до нетрадиційних смакових поєднань. Щодо упаковки продуктів, то популярними є маленькі формати.   

Набуває популярності і тренд персоніфікації їжі. Головним інструментом комунікації зі споживачем стає упаковка товару. А ще, покупців приваблює прозорість виробника. Дослідження підтверджують, що 8 з 10 покупців обирають бренди, які чесно розповідають про склад продукту, походження інгредієнтів тощо.

Безумовним хітом цьогорічної виставки став рожевий або рубіновий шоколад.

У компанії переконані, що отримані під час виставки знання та напрацювання стануть підґрунтям для досягнення нових результатів та побудови міцних партнерських відносин.

print До усіх новин