«Жувіленд» трансформувався у підлітковий бренд завдяки новому брендингу

25 Липень 2019

Компанія докорінно змінила брендинг желейно-жувальних цукерок «Жувіленд», які присутні на ринку понад 10 років. Завдяки новій концепції «Жувіленд» трансформувався у підлітковий бренд. 

Після численних досліджень аудиторії та моніторингу ринку бренд-команда АВК дійшла висновку: задля підвищення лояльності та збільшення частки ринку оновлений бренд повинен відповідати вподобанням цільової аудиторії та слідувати трендам. Для цього було створено яскраво-шалений світ – JUVELAND, у якому поєднуються найсміливіші підліткові фантазії.

У результаті проведених досліджень кириличне написання «Жувіленд» змінилося на латинське – JUVELAND. Відповідно розроблено англійські назви для усієї лінійки: Party Sharks, Bear’s Band і Dino Zorro, які надають певного характеру кожній пачці.

Стилізована літера «e» в логотипі – бренд-персонаж Жувік, який виконує роль безтурботного та веселого провідника в захоплюючий світ «Жувiленд». Він висловлює різні емоції: підморгує, дражнить, мружиться або просто сміється. Головний елемент упаковки – сам портал, він контрастує на чорному тлі та посилюється кумедними персонажами, які літають навколо.   

«Оновлений бренд розширює можливості реальності через портал та дає доступ до світу вигадок й креативу. Світу, в якому можна сміливо реалізовувати будь-які ідеї, де немає жодних обмежень», – розповідає Тетяна Коровiна, менеджерка категорії.

У пошуках оптимального дизайнерського рішення, команда поринула у світ комп’ютерних ігор, графіті, стікерів, трендової музики, молодіжних блогів та всього іншого, чим живе аудиторія.

«Ми поєднали естетику примітивних комп’ютерних ігор та мультиплікацію без використання продуктового дизайну», – коментує Роман Рой, менеджер з маркетингу компанії.  

Оновлений JUVELAND активно заходить на ринок, розпочинаючи цікаву подорож, під час якої поступово розкриватиметься весь його потенціал.

print До усіх новин